Köp- och leveransvillkor

Priser
Moms ingår i priset med f.n. 25%.

Betalningsalternativ
- Postförskott
Kostnad: 50kr
Du handlar mot traditionellt postförskott och betalar när du hämtar varorna hos Posten eller DHL Service Point. Vi kommer att väljer fraktbolag som är närmast till dig när vi bokar transport. 

- Förskottsbetalning
Kostnad: 0 kr
Du betalar in pengar i förväg på vårt bankgiro 5459-3041. Efter att du skickat din order i kassan får du information på skärmen samt via E-post hur du går tillväga.


- Payson
Kostnad: 50 kr
Med Payson kan du betala med kontokort eller Internetbank via en betalningslänk, som visas efter lagd order. Mer information om Payson finns på www.payson.se.

- Faktura
Kostnad: 50 kr.
Vi skickar faktura bara till avtalade kunder. Du kan ansöka att bli vår faktura kund. Vid ansökan uppger Du namn, adress, telefonnummer, e-postadress. Dessutom behöver Du ange Ditt personnummer för kreditkontroll. Vi skickar faktura med betalningsvillkor på 7 dagar.  

 

Leveranstid
Omgånde leverans för beställningar innan kl 11:00. 

Leveranssätt
Vi skickar beställningar med DHL Servicepoint eller med din specificerade leverantör.
Vi tar inte ekonomiskt ansvar för eventuella förseningar beroende på fraktföretaget.

Frakt
Vi tar 50:- för alla order under 500:-. Paket skickas med DHL servicepoint och alla sändningar går att spåras. Om annan transpotör önskas, aktuell koastnader debiteras. Vi tar inte betalt för emballage. Vid ordervärde överstigande 500 kr bjuder vi på fraktkostnaden


Reklamation och returrätt

Det är alltid garanti på de produkter du köper (1 år). Om man kan påvisa att det är fabrikationsfel på produkten får man alltid nya delar eller ersättningar, däremot gäller inte garantin vid förslitningsskador. Du betalar själv returfrakten. För återbetalning - ange ditt postgiro-, bankgiro-, personkonto- eller bankkontonummer.

Ångerrätt
Du har enligt distansavtalslagen rätt att returnera beställda felfria varor utan att ange någon anledning. Meddelande om detta ska lämnas så snart som möjligt, dock senast inom fjorton (14) dagar från det att varan mottagits. (Gäller ej vid special beställda varor) Vi följer Konsumentverkets rekommendationer se: Konsumentverket.se. Du står på fraktkostnader.

Skador på paket och ej uthämtade paket
Upptäcker du skador på paketet skall du omedelbart anmäla detta till DHL service point eller annan transportör och göra en skadeanmälan. Hämta inte ut ett skadat paket! Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till DHL eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan. Om eventuell tvist med DHL eller transportföretaget inte kan lösas, tar du kontakt med oss.
Har du beställt och inte hämtar ut din försändelse innan det går i retur till oss (paket ca 1 mån., brev 14 dgr), så fakturerar vi dig 350 kr för vårt arbete med hantering av varorna.

Personuppgiftslagen
Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).


SÖK PRODUKT

Engelska Svenska 

Uppladdnings och eftersöks paket
Ficklampor
UrnaBeam
JetBeam
Sunree
Nitecore
Wolf-Eyes
Tiablo
AA Batteri
18650 Batteri
CR123A Batteri
Pannlampor
Uppladdnings paket
Eftersökspaket
Batterier och laddare
Batterier + Laddare
Laddningsbara batterier
Batterier
Laddare
Powerbank
Cykelbelysning
Campinglampor
kriminaltekniska ljus
Tillbehör
Sladdtryck
Lampinsats
Pipfäste
Hölster
Filter
Övrigt
Electroniskt Blixljus
Kampanj/Utförsälj.
Surefire
Presentreklam
LED armaturer
LED ljuskällor




Betala enkelt och säkert!


Meny